فلاحی: ورزشی بودن شاخصه مهم سجادی است

تهران (پانا) - سارا فلاحی نماینده مردم ایلام شاخصه ورزشی و برخورداری از تجربه مدیریت در ورزش را شاخصه مهمی از دکتر سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فلاحی: ورزشی بودن شاخصه مهم سجادی است

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان پیرامون گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان گفت: دکتر سجادی جزو معدود گزینه هایی است که در طی این سال ها برای وزارت ورزش و جوانان معرفی شده و ورزشی بودن و برخورداری از تجربه مدیریت در ورزش، شاخصه های مهمی برای این وزارتخانه محسوب می شود.

نماینده مردم ایلام که از ورزشکاران سابق بسکتبال هم محسوب می شود، ادامه داد: در برنامه های دکتر سجادی رویکرد مبارزه با فساد و استفاده از مدیران توانا و ارزان کردن ورزش وجود دارد که در نوع خود ارزشمند است و ما هم به عنوان نماینده مردم پیگیری می کنیم که این برنامه ها محقق شود.

دکتر سارا فلاحی اهمیت ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: توجه ویژه به ورزش بانوان هم یکی از مطالبات مهم از دکتر سجادی است که خوشبختانه در این خصوص هم برنامه دارند.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال هم از جمله موارد مهمی است که در برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار