امکانات ارتش در خدمت کرونایی های آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه ارتش آذربایجان‌شرقی از ارائه همه امکانات بهداشتی و درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای درمان بیماران کرونایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امکانات ارتش در خدمت  کرونایی های آذربایجان‌شرقی

امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی گفت: باتوجه به فرمان رهبر معظم انقلاب، همه ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی ارتش با هدف کنترل فوری شیوع بیماری کرونا، در اختیار مردم و نظام بهداشتی -درمانی کشور و استان قرار گرفته است.

وی افزود : سیستم بهداشت و درمان و دیگر یگان‌های ارتش به صورت آماده باش کامل برای مبارزه با موج پنجم ویروس کرونا قرار دارند و دستورهای ۱۴ گانه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش به فرماندهان و مسئولان بیمارستان‌های منطقه‌ای نیرو‌های ارتش سراسر کشور ابلاغ شده است.

شفیعی گفت: بیمارستان منطقه‌ای ارتش در تبریز و مراغه با تمام ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفته اند و در صورت نیاز تمهیدات لازم برای احداث سریع بیمارستان صحرایی در نظر گرفته شده است.

او از آمادگی نیرو‌های ارتش برای خدمت رسانی در واکسیناسیون سریع عمومی علیه ویروس کرونا خبر داد و افزود: ارتش با تمام وجود و امکانات کادر درمانی خود تا لحظه آخر در میدان حاضر است تا روند واکسیناسیون در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل تسریع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار