ورودی‌های گیلان بر روی خودروهای غیربومی مسدود شد

رشت ( پانا) - فرمانده نیروی انتظامی گیلان از بسته شدن ورودی های استان از ساعت ۱۲ ظهر امروز خبر داد و گفت برابر اعلام ستاد مقابله ملی کرونا تا پنجم شهریور ماه از ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان جلوگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ورودی‌های گیلان بر روی خودروهای غیربومی مسدود شد

به گزارش فرماندهی نیروی انتظامی استان، سردار عزیز الله ملکی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: بر همین اساس نیروی های انتظامی در پلیس راه های استارا، رودبار و رودسر مستقر هستند و از ورود خودروها غیر بومی و مسافران جلوگیری می کنند.

وی افزود: از هموطنان می خواهیم به گیلان سفر نکنند زیرا از ورود آنها به استان جلوگیری و بازگردانده می شوند؛ ضمن اینکه هموطنانی که قبل از شروع طرح وارد استان شده اند علاوه بر جریمه نقدی باید ظرف ۴۸ ساعت استان را ترک کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین گفت: مجوزهایی که توسط فرمانداری ها قبل از طرح صادر شده لغو وقابل قبول نیست و پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه به تمامی هتل ها و خانه مسافرهای سراسر گیلان ابلاغ شده است تا از پذیرش مسافر خودداری کنند، افزود: از طریق اداره نظارت بر اماکن هم بر تمامی مجموعه های گردشگری نظارت خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: طی این مدت خروج پلاک های بومی نیز از استان ممنوع است و پلیس از خروج آنها جلوگیری خواهد کرد که البته در ترددهای بین شهری تردد درون استان منعی نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و دیگران تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا به گیلان سفر نکنند.

بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا جمعه پنجم شهریور ماه منع تردد بین استانی در سراسر کشور و همه جاده ها و همه مجوزهای صادر شده برای تردد لغو خواهد شد.

بنا به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افرادی هم که در این مدت بنا به هر دلیلی مشمول جریمه شده اند، بعد از یک ماه جریمه آنان دوبرابر و حتما اخذ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار