همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

مراسم سوگواری احلی من العسل در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- مراسم سوگواری دانش آموزی احلی من العسل همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین و با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در دارالقرآن کوثر ناحیه ۲ تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سوگواری احلی من العسل در آذربایجان شرقی

در ششمین روز از ماه محرم ، نهمین دوره سوگواری "احلی من العسل" با محوریت شناساندن شهدای نوجوان کربلا بویژه حضرت قاسم بن الحسن (ع) و تجلیل از مقام شهدای دانش‌آموز دوران دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین و با رعایت پروتکل های بهداشتی در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

مراسم سوگواری احلی من العسل امسال آذربایجان شرقی در سه قالب"گروه‌های سرود انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی"،"پویش مجازی" و "جمع آوری آثار از اول محرم تا روز عاشورا" برگزار می شود.در کنار آن هیئت های عزاداری و مذهبی مدرسه ای، دانش آموزی و هیئت های محله ای نیز از فضای مدارس برای برگزاری این عزاداری ها استفاده نموده‌اند.

همچنین این مراسم با استفاده از ظرفیت شبکه دانش آموزی شاد به صورت پخش زنده انجام و دانش آموزان سراسر استان به صورت غیر حضوری در این سوگواری شرکت کردند.

در این سوگواری طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تشریح داستان احلی من العسل به اهمیت چنین برنامه هایی در آموزش و پرورش اشاره کرد و ماه محرم را ظرفیت تربیتی دانش آموزی و درس معرفت و انسانیت و چگونه زیستن دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار