در پی وضعیت حاد کرونایی در بیمارستان های اصفهان

فراخوان جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای کمک به بخش درمان

اصفهان(پانا)- داوطلبان هلال احمر استان اصفهان پا به پای کادر درمان برای کنترل دلتا ویروس و کمک به بیماران از جان مایه می گذارند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای کمک به بخش درمان

جمعیت هلال احمر استان اصفهان در فراخوانی از مردم و داوطلبان خواست تا در خدمت رسانی به بیماران کرونایی به یاری بخش درمان در بیمارستان ها بشتابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با توجه به جهش و فراگیری دلتا ویروس در اصفهان و تلاش کادر درمان ، داوطلبان هلال احمر به خط شدند که دوشادوش کادر درمان در بیمارستان های استان خدمت رسانی کنند.

علی محمد هاشمی افزود : عبور از وضعیت بحرانی و سرعت بخشیدن به درمان بیماران، نیازمند مشارکت هدفمند و مستمر همه ما است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با تأکید بر اینکه امروز جنگ در حوزه سلامت است و باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد، گفت: مردم در این زمینه یاری‌رسان باشند، اگر امکان فعالیت در بیمارستان‌ها را دارند و دوره‌های هلال‌احمر را گذراندند به کمک بیایند، اگر توانایی مالی دارند برای حمایت از کادر درمان کمک کنند و با در خانه ماندن از انتشار ویروس جلوگیری کنند.

علی محمد هاشمی افزود: از مردم مهربان و نیکوکار درخواست می‌کنیم در کمک به پویش نسیم زندگی جهت تأمین کپسول اکسیژن و هزینه دارو و درمان افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا و همچنین انجام داوطلبانه خدمات بهداشتی، کمک پرستاری و کمک بهیاری با اعلام آمادگی و مراجعه به جمعیت هلال احمر همکاری و همیاری کنید.

در فراخوان جمعیت هلال احمر استان اصفهان آمده است: در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر، به دلیل طغیان بیماری کرونا در جای جای استان اصفهان و افزایش بار مراجعات به بیمارستان های کرونایی و تکمیل شدن ظرفیت مراکز درمانی، جمعیت هلال احمر با توجه به ارزیابی‌های انجام شده از داوطلبان و جهادگران حوزه‌های سلامت شامل فعالین حوزه خدمات بهداشتی، و کمک پرستاری و کمک بهیاری، و سایر حوزه‌های پشتیبانی جهت همکاری در قالب تیم‌های تخصصی همکار و داوطلب دعوت به عمل می‌آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار