توجیه عوامل ستاد پروژه مهر در منطقه و مدارس، پاشنه آشیل این فعالیت مهم است

تهران(پانا) - جلسه ستاد پروژه مهر به صورت مجازی برگزار شد و مدیرکل آموزش و پرورش تهران بر نظارت دقیق بر اجرای فعالیت‌های ستاد پروژه مهر؛ بر اساس خود ارزیابی‌ها از سطح مدرسه، منطقه تا استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توجیه عوامل ستاد پروژه مهر در منطقه و مدارس، پاشنه آشیل این فعالیت مهم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، صبح امروز جلسه ستاد پروژه مهر با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل، پانته‌آ دری، معاون آموزش متوسطه و شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران به صورت مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست با تاکید بر نظارت دقیق بر اجرای فعالیت های ستاد پروژه مهر؛ بر اساس خود ارزیابی ها از سطح مدرسه، منطقه تا استان اظهار کرد: توجیه عوامل ستاد پروژه مهر در منطقه و مدارس پاشنه آشیل این فعالیت مهم است.

وی با اشاره به تقویم زمانبندی و تکمیل فرم های مرتبط با کارگروه های ستاد پروژه مهر افزود: پروژه مهر یک طرح ملی است و باید تلاش کنیم تا در یک کار جمعی و توجیه عوامل با دقت و سرعت هرچه بیشتر این فعالیت به خوبی پیش برود و گزارش اقدامات به وزارت آموزش و پرورش ارائه شود.

فولادوند در خصوص نحوه انتصاب و انتخاب مدیران مدارس توسط مناطق تصریح کرد و ادامه داد: مسئولیت این امر با مدیران مناطق است و باید بر اساس قانون اقدام شود و از هم اکنون در خصوص بازگشایی مدارس و حضور مسئولین در زنگ بازگشایی و فعالیت های تبلیغی با جدیت موضوع پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار