با حضور مدیرکل آموزش و پرورش زنجان؛

جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد

زنجان (پانا)- جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین (ع)، اظهار داشت: امسال زنجان بعنوان دبیرخانه کشوری مراسم احلی من العسل انتخاب شده است برای اجرای هرچه باشکوه تر این سوگواره تمیهدات لازم انجام گرفته است که در روز ششم محرم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و تعداد محدودی از دانش آموزان و مادحین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: لازم است نظارت کافی در اجرای درست ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی انجام گیرد تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم و به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: ضرورت دارد آمادگی برای بازگشایی مدارس داشته باشیم به طوری که کلیه ضوابط بازگشایی نیز مورد توجه قرارگرفته و تجهیزات مورد نیاز تهیه و در اختیار مدارس قرار گیرد.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آموزش نیروی انسانی باید همواره مدنظر قرار گیرد و کارگاه های آموزشی در حوزه های مختلف خصوصا تبیین برنامه های سند تحول بنیادین برای کلیه همکاران برگزار شود.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای معاونین نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار