سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

انتظار وزارتخانه‌ای فعال و پویا با حضور خاندوزی داریم

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تشریح نشست این کمیسیون با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت اصلاح نظام مالیاتی و گمرک، اصلاحات در نظام تامین مالی بانکی محور برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد است و باید انتظار یک وزارتخانه ای فعال و پویا داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
انتظار وزارتخانه‌ای فعال و پویا با حضور خاندوزی داریم

به گزارش خانه ملت، محمد مهدی مفتح در گفت و گویی در تشریح نشست کمیسیون برنامه و بودجه با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: در جریان معرفی وزرا به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه برنامه و معرفی افراد مهم است از نظر ویژگی های فردی وزیر پیشنهادی اقتصاد مورد شناخت هستند و در این جلسه برنامه‌های مورد نظر خود را ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه با «احسان خاندوزی» وزیر پیشنهادی اقتصاد محور بر نامه‌های وی از جمله اصلاح نظام مالیاتی و گمرک ،اصلاحات در نظام تامین مالی بانکی و بازار سرمایه و بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده تویسرکان بیان داشت: اصلاحات در حوزه کسب و کار ، شفاف سازی و ارتقای بهره وری در مدیریت دارایی شرکت های دولتی از دیگر محور های وزیر پیشنهادی اقتصاد است.

مفتح افزود: در این جلسه مدیریت تعارض منافع و بدهی های دولت مورد بررسی قرار گرفت و با ارائه این برنامه ها باید با حضور خاندوزی انتظار وزارت خانه ای فعال و پویا را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار