علی خاکی تاکید کرد

پیگیری و اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان، در بیست و هشتمین اجلاس سراسری مدیران استانی، سرپرستان پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان بر پیگیری و اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری و اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان، در بیست و هشتمین اجلاس سراسری مدیران استانی، سرپرستان پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری حسینی، با تاکید بر اهمیت همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه، ان را از حقوق حقه اساتید برشمرد و گفت: تاکنون در خصوص همسان سازی حقوق اساتید جلسات متعددی با حضور رئیس دانشگاه معاونان با دستگاه های مربوطه برگزار و اقداماتی انجام شده است و با توجه به تسهیل مسیر در جلسات اخیر امیدواریم این تلاش ها در آینده نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و محدودیت های اجرای این مصوبه، هرگونه افزایش را منوط به اخذ مجوز مکتوب از سازمان برنامه و بودجه کشور، ارائه مستندات و اعلام منابع تامین و ردیف بودجه برای اجرا عنوان کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان پیگیری و انجام این مهم را جز وظایف داتی و اصلی خود می داند.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان، شرایط خاص دانشگاه فرهنگیان ازجمله کم سابقه بودن، گستره کشوری و وجود قوانین و مقرراتی خاص برای دانشگاه های اجرایی و وابسته را عوامل دشوار شدن مسیر برشمرد و افزود: با توجه به تصویب بودجه دانشگاه در مجلس شورای اسلامی و عدم امکان دخل و تصرف در آن، با اجرای همسان سازی باید منبع ان نیز به دانشگاه اعلام شود، اما دانشگاه تلاش میکند تا بدون ایجاد بار مالی و از محل صرفه جویی ها، بخشی از حقوق اساتید را محقق سازد.

وی در ادامه به اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها از شش ماهه دوم سال 1400 و ابتدای ماه مهر و صرفا پس از اطمینان از تحقق منابع براساس قانون اشاره و اظهار کرد: مدیریت دانشگاه در جهت حفظ حرمت اساتید و تحقق حقوق آنان پیگیری های لازم را انجام داده و امیدوار است در همین فرصت باقی مانده شرایطی مناسب ایجاد و مصوبات لازم گرفته شود.

خاکی، در ادامه به بحث بکارگیری ماموران اداری و آموزشی پرداخت و به ارسال بخشنامه برای شیوه بکارگیری ماموران اداری در حدنیاز و حداقل در دانشگاه و اعلام و آگاهی دادن به ماموران آموزشی در خصوص مسائل مرتبط با رتبه بندی آنان در دانشگاه اشاره کرد.

وی در پایان سخنان خود به انجام اقداماتی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و صدور برخی احکام آنان با شرط داشتن پست و حذف و تخصیص معادل ان به پست مستخدمی نیز پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار