پست خداحافظی مطهری؛ گیتاریست استقلال از این تیم می رود

تهران (پانا) - «ارسلان مطهری» با انتشار پستی در فضای مجازی به گمانه‌زنی‌ها در خصوص جدایی خود از باشگاه استقلال قوت بخشید.

کد مطلب: ۱۲۰۷۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پست خداحافظی مطهری؛  گیتاریست استقلال از این تیم می رود

ارسلان مطهری یکی از چندین بازیکن استقلال است که قراردادش با آبی‌ها به اتمام رسیده و طی روزهای اخیر و پس از شکست استقلال در جام حذفی برابر فولاد خوزستان، اخباری در مورد جدایی وی منتشر شد.

و حالا این بازیکن با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود که به نخستین مصاحبه‌اش پس از پیوستن به استقلال مربوط می‌شود، در کپشن با نوشتن متنی به گمانه‌زنی‌ها در خصوص جدایی خود از جمع آبی‌ها قوت بخشید.

ارسلان مطهری یکی از این بازیکنان است که مدت‌ها پیش از شرایط خود در استقلال رضایت چندانی نداشت. این بازیکن از وضعیت مالی خود در این تیم ناراضی بود و از مدت‌ها پیش هم اعلام کرده بود پس از پایان فصل و بررسی‌های موجود، با مدیران استقلال مذاکره می‌کند و اگر بر سر مطالبات و تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسد از استقلال جدا می‌شود. این بازیکن تاکید داشت تمایل زیادی به تعویق این مذاکره ندارد و برای روشن شدن تکلیفش، زمان زیادی به مدیران باشگاه استقلال نخواهد داد.

با این حال و با شرایطی که پیش آمده است، به نظر می‌رسد مطهری نتوانسته با مدیران استقلال به توافق مطلوبی برسد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود، باید ارسلان مطهری را یکی دیگر از جدا شده‌های استقلال قلمداد کرد. او با انتشار مطلبی در فضای مجازی، به شایعات جدایی‌اش بیش‌تر دامن زده است.

مطهری نوشته است: "امیدوارم اسم خوبی از من به جای مونده باشه. من به عنوان یه سرباز برای شمایی که بهترین هواداران دنیا و مالک این تیم هستید، تا ابد دوستتان دارم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار