تازه ترین وضعیت علی سلیمانی از زبان همسرش

علی سلیمانی خودخواسته به خواب مصنوعی رفته است

تهران (پانا) - سهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی از وضعیت بیماری این بازیگر خبر داد و عنوان کرد که همچنان با دستگاه اکسیژن نفس می کشد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تازه ترین وضعیت علی سلیمانی از زبان همسرش

سهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی که خود نیز درگیر ویروس کروناست، درباره تازه‌ترین وضعیت این بازیگر گفت: «خوشبختانه دیشب حالش بهتر شد و اکسیژن خونش بالا آمد ولی از همه دوستان می‌خواهم همچنان دعا کنند تا شرایط علی ثابت بماند. همه امیدمان به خداست و مبارزه علی.»
او ادامه داد:«علی فعلا همچنان به کمک دستگاه تنفس می‌کند و برای این‌که روند درمان آسان‌تر شود و او آرامش بیشتری داشته باشد، بیهوشی خودخواسته‌ای گرفته است. خوشبختانه داروها تاثیر مثبتی بر او داشته و به‌ویژه یک داروی جدید که از دیروز تزریق آن را آغاز کرده‌ایم، سبب شده حال او بهتر شود. به هر حال همه چیز به این دو سه روز بستگی دارد و امیدوارم همچنان روند بهبود ادامه پیدا کند و شرایطش به ثبات برسد.»
او در پاسخ به این پرسش که آیا همسرش در جریان بازی در پروژه‌ای درگیر کرونا شده است، توضیح داد: «علی در این مدت مدام سر کار بود ولی سرعت انتقال این ویروس آن‌چنان بالاست که نمی‌توان گفت هر کسی کجا و در چه موقعیتی درگیر آن شده است. بعد از علی، من و دخترمان هم بیمار شدیم که خوشبختانه ریه صبا درگیر نشده است. با این حال نمی‌توانم کسی را متهم کنم یا جایی را مقصر بدانم و تنها چیزی که خواهان آن هستم، دعای مردم و دوستان است که امیدوارم علی با این دعاها این دو سه روزه را به سلامت بگذارند.»

سهیلا جوادی، با ارایه توضیحاتی درباره روند ابتلای علی سلیمانی به کرونا اضافه کرد: «از اوایل مرداد، نشانه‌های بیماری در او دیده شد. بعد از تست و اسکن اول گفتند ریه‌اش درگیر نشده و از ما خواسته شد با چند روز فاصله بار دیگر اسکن ریه را انجام دهیم. در این مدت، چند دوز دارو استفاده کرد ولی بعد از چند روز تنفسش دچار مشکل شد و در اسکن بعدی معلوم شد ریه هم درگیر شده است و پزشک توصیه کرد در بیمارستان بستری شود.»

او با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و پر بودن بیمارستان‌ها ادامه داد: «همه بیمارستان‌ها پر بود تا این‌که به سختی توانستیم او را در بیمارستان فیروزگر که دستگاه اکسیژن‌ساز دارد، بستری کنیم. ابتدا در اورژانس بود و بعد در یک اتاق او را بستری کردیم، اما در ادامه به دلیل پایین آمدن اکسیژن خونش، به بخش آی سی یو منتقل و به تشخیص پزشک بیهوش شد تا روند درمان را در آرامش بیشتری طی کند.»

علی سلیمانی متولد سال ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر است که در سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار