احکام جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام شد

تهران (پانا) - کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
احکام جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت هاشم خدادادی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 33 میلیون و 572 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت باشگاه استقلال از باشگاه قشقایی شیرا در خصوص حق آموزش حسین حیدری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 350 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت فرشاد فلاحت زاده از باشگاه گل ریحان البرز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به میزان یک میلیارد ریال مردود اعلام کرد.

*در پرونده شکایت عباس چمنیان از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 31 میلیون و 610 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به مبلغ 4 میلیارد و 768 میلیون و 390 هزار ریال رد کرد.

*در پی شکایت محمود صالحایت از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم ثبت قرارداد واسطه گری مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار