در سومین جلسه شورا:

توضیح چمران درباره نامه سازمان بازرسی برای انتخاب شهردار

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران از اقدامات شهرداری تهران در آماده سازی محیطی شهر برای عزاداری ماه محرم تشکر کرد و درباره نامه سازمان بازرسی برای انتخاب شهردار توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
توضیح چمران درباره نامه سازمان بازرسی برای انتخاب شهردار

مهدی چمران در سومین جلسه شورا با اشاره به آغاز ماه محرم و عزاداری سید الشهدا گفت: آغاز ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم خداوند توفیق عزاداری شایسته به همه ما و مسلمین و به ویژه ملت ایران اعطا فرماید. در ارتباط با ماه محرم سخن بسیار می شود گفت که در اینجا نمی گنجد از منابر و محافل به نحو احسن استفاده خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تشکر می کنم از همکاران خوبمان در شهرداری تهران که امسال به میدان آمدند و در حرکت خوبی شهر را آماده عزاداری کردند، می‌دانید که عزاداری ماه محرم بخشنامه و دستوری نیست و در آغاز این ماه مساجد، تکایا و حتی منازل بیرق سیاه علم می‌کنند و امیدواریم این فرهنگ جاویدان محرم و عاشورایی همواره پابرجا بماند.

چمران افزود: در این ایام رویداد فرهنگی عطر سیب نیز به خوبی انجام پذیرفت و هم فضای شهری و منظر شهری از نظر آماده سازی برای محرم آماده شده و شایسته است که در این ایام به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا تابلوهای تبلیغات عمومی نیز به موضوع محرم اختصاص یابد. امیدواریم همانطور که در ظاهر خودمان را آماده عزاداری امام حسین(ع) می کنیم در معنا هم پیرو راه سرور شهیدان و شهدا باشیم.

وی همچنین درباره نامه سازمان بازرسی به ریاست شورای شهر تهران درباره انتخاب شهرداران گفت: سازمان بازرسی نامه‌های توصیه‌ای را درباره احراز و مدارک برای شهرداری‌های استان به همه فرستاده است. در حقیقت چنین نامه‌ای توسط بازرسی کل کشور به وزیر کشور برای ابلاغ به کل کشور داده شده است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور معاونین شهرداری در صحن شورا برای ارایه گزارشی از مسئولیت‌‌های معاونت خود گفت: پیش‌تر سه معاون شهرداری آمده بودند. در جلسه امروز هم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارشی از مسئولیت‌های معاونت و مشکلات موجود به همراه پرسش و پاسخ اعضا ارائه خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار