رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر بافق:

دانش‌آموزان کانونی شهرستان بافق، خوش درخشیدند

بافق (پانا) - 15 نفر از دانش‌آموزان کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان بافق در استان برتر شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۶۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان کانونی شهرستان بافق، خوش درخشیدند

رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر شهرستان بافق از درخشش دانش‌آموزان کانونی شهرستان در مسابقات فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان کانونی شهرستان بافق در این مسابقات که به صورت مجازی و از طریق سامانه همگام و شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد، راه‌یافته‌ و حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شدند.

آخوندی عنوان کرد: در این دوره مسابقات 103 اثر در چهار شاخه ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای دستی و تجسمی و هنرهای نمایشی به دبیرخانه برگزاری جشنواره در منطقه ارسال شد که پس از داوری آثار، نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی بافق اظهار کرد: در مرحله استان، شهرستان بافق با کسب 15 رتبه ارزشمند در رشته های مجری گری، ویترای و... در بخش پسران و دختران به کار خود پایان داد و از نظر تعداد رتبه های برتر در بین شهرستان های استان، رتبه سوم را کسب کرد.

آخوندی در پایان عنوان کرد: چهار نفر از دانش‌آموزان برگزیده استانی کانون‌های فرهنگی تربیتی شهیدباهنر و فجر نیز در رشته های نقطه کوبی، حصیر بافی، چرم دوزی و اوریگامی (کاغذ و تا) به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار