آقای یاغی چمدانش را بست؛ تیم جدید ستاره استقلال مشخص شد

تهران (پانا) - مدافع استقلال قصد دارد یکبار دیگر شانس حضور در فوتبال اروپا را امتحان کرده و اینبار راهی تیمی مطرح از شرق قاره سبز شود.

کد مطلب: ۱۲۰۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آقای یاغی چمدانش را بست؛ تیم جدید ستاره استقلال مشخص شد

در حالی که استقلالی‌ها تابستان سال گذشته با جذب محمد نادری از پرسپولیس خود را برنده نقل و انتقالات می‌دانستند، اما حضور این بازیکن در جمع آنها به اندازه یک فصل درازا داشت و او شب گذشته پس از ناکامی‌اش در رسیدن به جام قهرمانی اعلام کرد دیگر در استقلال نخواهد ماند و فصل جدید برای تیمی دیگر بازی می‌کند.

مدتی است اخباری درباره احتمال حضور محمد نادری در لیگ برتر مجارستان شنیده می‌شود اما با جدی بودن موضوع عدم ادامه حضور این بازیکن در استقلال، شنیده‌ها حاکی از این است که تیم جدید او مشخص شده است و به زودی قراردادش با این تیم به امضا خواهد رسید.

فرنتس‌واروش قهرمان لیگ برتر مجارستان برای تقویت سمت چپ دفاعش بدنبال میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال ایران بوده اما با این بازیکن به توافق نرسیده است و پس از ناکامی در جذب او، مذاکرات با مدیر برنامه محمد نادری آغاز شده و به نتیجه رسیده است. شنیده‌ها حاکی از این است که این انتقال قطعی شده و قرارداد محمد نادری آماده امضا است.

این تیم مطرح مجارستانی تنها سهمیه این کشور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورده و این روزها آماده بازی برگشت با اسلاویا پراگ در مرحله سوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار