به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از خبرنگاران پانا

خبرگزاری پانا یکی از مراجع رسمی اخبار آموزش و پرورش است

سیستان و بلوچستان (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا گفت خبرگزاری پانا از جمله مراجع رسمی اخبار آموزش و پرورش است که اخبار منتشر شده در آن در سایر رسانه‌ها بازنشر و بازخوانی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۶۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از خبرنگاران پانا

حمیدرضا رخشانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری پانا در استان که به مناسبت ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: حرفه خبرنگاری از جمله سخت‌ترین مشاغل است که نمونه بارز این سختی در تهیه گزارشات از وضعیت کرونا نمایان شد و خبرنگاران مانند مدافعان سلامت برای ایفای نقش خود در بیمارستان ‌ها حاضر شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار جامعه همواره باید سه اصل صداقت، صراحت و امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رخشانی صحت، دقت و سرعت را از جمله اصول اصلی کار خبرنگاری عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید در هر خبری که منتشر می‌کنند، تمامی جنبه‌های حقوقی و اخلاقی را در نظر بگیرند و از منابع خبری خود مطمئن باشند.

وی به تأثیرگزاری قلم خبرنگاران در شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: نگاه تیزبین و دقیق خبرنگاران می‌تواند بسیاری از مشکلات بزرگ و کوچک در جامعه را شناسایی و بیان کرده و با همراهی مسئولان آنها را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آموزش خبرنگاری در دوران دانش آموزی را سرمنشا پیشرفت در آینده آنان دانست و خاطر نشان کرد: خبرگزاری پانا مسئولیت خطیر تربیت نسل رسانه ای کشور را برعهده دارد و دانش آموزان باید به بهترین نحوه از این فرصت استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار