به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار :

دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

یاسوج (پانا) - به مناسبت 17 مراد روز خبرنگار دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۶۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

معاون سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری جلسه ویدیو کنفراس با حضور وزیر آموزش وپرورش ،معاون پرورشی وزارت،قائم مقام سازمان دانش آموزی ومدیر عامل خبرگزاری پانا ضمن تبریک این روز در جمع تعدادی از خبرنگاران پانای استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل سازمان دانش آموزی حضور داشتند گفت: 17مرداد فرصت ارزشمندی برای قدرشناسی از همه کسانی است که پرچم دار عرصه آگاهی بخشی و شفاف سازی افکار عمومی هستند و در مسیر بیان حقایق و دردهای جامعه همچنین معرفی ظرفیت ها، دستاوردها و موفقیت ها می کوشند.

حبیب مهدی پور افزود: تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل‌ درست آن منعکس‌ نشده و حرکت‌ جامعه به سمت‌ بهبود و اصلاح با چالش‌های‌ زیادی روبرو خواهد بود.

مهدی پور با ابراز رضایت از عملکرد خبرگزاری پانا در استان گفت: در سال گذشته نمایندگی خبرگزاری پانای استان از نظر عملکرد برای اولین بار موفق به کسب رتبه برتر در بین 32 استان کشور شد.

تجلیل ویژه از خبرنگارانی که در جشنواره های مختلف آثار ارائه می دهند

مسئول خبرگزاری پانا در استان نیز با تبریک روز خبرنگار به دانش آموزان خبرنگار اظهار کرد: در ایام کرونا در شرایطی که مدارس به نوعی دیگر و در فضای مجازی چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشتند، نقش رسانه ها و به ویژه خبرنگاران خبرگزاری پانا در انتقال به هنگام و صحیح دستاوردهای آموزش و پرورش انکار نشدنی و بی بدیل است.

صمد احسانی با تشکر از رئیس سازمان دانش آموزی استان که همیشه از برنامه های خبرگزاری پانا حمایت های مادی و معنوی را دارند، اظهار کرد: ثبت دانش آموزان خبرنگار در سامانه جذب و ساماندهی پیشتازان،برگزاری اولین دوره آموزشی کشوری تربیت مدرس خبرنگار، برگزاری 2 دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری ویژه دانش آموزان پسر و دختر، صدور گواهی و کارت خبرنگاری افتخاری، تجلیل از خبرنگاران برتر دانش آموز و فرهنگی از جمله مهم ترین فعالیت های این خبرگزاری طی یک سال اخیر بوده ست.

مسئول خبرگزاری پانای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نامه نگاری لازم با آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق جهت تجلیل از یک دانش آموز خبرنگار پسر و یک دانش آموز دختر به مناسبت روز خبرنگار انجام گرفته است گفت: اولویت ما برای تجلیل با کسانی است که در دوره های بسته تحولی سازمان دانش آموزی - خبرگزاری پانا ( هر دانش آموز یک نقش اجتماعی ) شرکت کرده اند و نیز هم اکنون به صورت فعال با خبرگزاری پانا همکاری دارند.

احسانی نیز این قول را به خبرنگاران پانا داد در صورتی که در جشنواره کشوری پنجره امید و جشنواره استانی ابوذر بتوانند آثاری در موضوعات ارائه شده تهیه و و تولید کنند به صورت ویژه تجلیل بعمل می آید.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه از تعدادی از خبرنگار دانش آموز و مسئول خبرگزاری پانا تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار