وزیر دفاع: خبرنگاران افسران جبهه جنگ نرم هستند

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه دفاعی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع: خبرنگاران افسران جبهه جنگ نرم هستند

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، در پیام تبریک امیر سرتیپ حاتمی آمده است: خبر و اطلاع رسانی یکی از ضروری‌ترین ابزار بشری است که به صورت مستمر برای شکستن مرزهای جهل و نادانی و حضور در عرصه علم و آگاهی و رفع نیازهای حیاتی انسان باید تولید و منتشر شود.

در این میان خبرنگارانی با چشمانی تیزبین و دقیق و بیانی صادق و به دور از تکلف و تعلق، تحولات گوناگون اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی را برای آگاهی بخشی جامعه با کوله‌باری از «تعهد»، «صداقت» و «امانت‌داری» روایت‌گری می‌کنند.

بی‌تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است که امنیت، توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی را آرمان غایی خود قرار داده‌اند.

در این میان خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه دفاعی کشور باری سترگ و مضاعف بر دوش می‌کشند چراکه در دو جبهه نرم و سخت برای اعتلای قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در برابر دشمن خارجی دوشادوش همرزمان خود در عرصه صنعت دفاعی خالصانه همچون شهید شاهد عرصه خبر شهید محمود صارمی و همه کسانی که در این مسیر جان خود را تقدیم کردند، در حال جهاد و از خودگذشتگی‌اند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره طلایه‌داران آسمانی این عرصه به ویژه شهید صارمی و خبرنگاران شهید نیرو‌های مسلح، روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای تبریک گفته و از تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر آنان در عرصه اطلاع‌رسانی تقویت اقتدار صنعت دفاعی کشور به ویژه در طول چهارسال گذشته، کمال امتنان وقدردانی را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار