پیام رییس سازمان دانش‌آموزی استان همدان به‌مناسبت روز خبرنگار

همدان (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان همدان در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام رییس سازمان دانش‌آموزی استان همدان به‌مناسبت روز خبرنگار

در متن پیام رضا میرزایی آمده است: روز خبرنگار فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهید محمد صارمی و پاسداشت مقام شامخ تمام انسان‌هایی است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستندکه می توانند با عشق، علاقه و حفظ استقلال و دغدغه مندی، منشأ تآثیرات و اقدامات خوب و ماندگار در جامعه باشند.

خبرگزاری پانا به عنوان تنها رسانه امین وزارت آموزش و پرورش که در دل نهاد تربیتی سازمان دانش آموزی سبقه تربیتی و فرهنگی یافته با بهره گیری از 32 نمایندگی در سطح استان های کشور و با تحت پوشش قرار دادن قریب به 5000 دانش آموز خبرنگار عضو خبرگزاری پانا دوشادوش سایر رسانه ها ماموریت تولید و نشر اخبار موثق حوزه آموزش و پرورش را بصورت خاص و تولید و انتشار اخبار کشور را بصورت حرفه ای برعهده دارد.

خبرنگاران نقش مهمی در پررنگ کردن نقاط قوت کشور و دمیدن روح امید و نشاط در جامعه دارند. اینجانب ضمن تبریک هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، به همه خبرنگاران، صاحبان اندیشه و قلم و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی استان بویژه دانش آموزان و مربیان خبرگزاری پانا از تلاش ها و زحمات بی وقفه آن ها تقدیر نموده و از خداوند بزرگ توفیقات روزافزون برای این عزیزان مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار