مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خبر داد:

کسب ۲۰۳ عنوان در جشنواره فرهنگی هنری فردا

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اعلام کرد دانش‌آموزان استان اصفهان در سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا موفق به کسب ۲۰۳ مقام برتر شدند که بیشترین مقام را در کشور به دست آوردند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۲۰۳ عنوان در جشنواره فرهنگی هنری فردا

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی اظهار کرد: جشنواره کشوری فرهنگی هنری فردا طبق روال همه‌ساله در چهار مرحله مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار و پس از دریافت آثار، مرحله داوری غیرحضوری برگزار شد که از بین آثار ارسالی به دبیرخانه در شش بخشِ آفرینش‌های ادبی شامل بخش نقد، بخش رسانه و فضای مجازی و هنرهای آوایی شامل فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی که در مجموع بیش از ۸۰ رشته و گرایش مختلف را در بر می‌گرفت آثار برگزیده برای رقابت در بخش آنلاین جشنواره انتخاب شدند.

وی افزود: امسال باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مرحله حضوری در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا، در سطح مدارس استان تعداد ۲۰۴ هزار و ۲۷۸ دانش‌آموز از هر سه مقطع تحصیلی آثار خود را به‌صورت غیرحضوری در گرایش‌ها و رشته‌های مختلف جشنواره ارسال کردند.

رئیس ستاد استانی جشنواره فرهنگی هنری فردا تعداد آثار راه‌یافته از مرحله منطقه به سطح استان را ۳ هزار و ۷۰۰ اثر اعلام و تصریح کرد: پس از داوری به‌صورت غیرحضوری و ارتباط برخط با دانش‌آموزان ۳۸۹ اثر به مرحله کشوری ارسال شد که دانش‌آموزان استان در مجموع با کسب ۵۴ رتبه نخست، ۴۳ رتبه دوم، ۴۱ رتبه سوم و ۶۴ اثر برگزیده بیشترین رتبه را در میان استان‌های کشور از آن خود کردند و این در حالی است که این روند در سه سال متوالی تکرار شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تاکید کرد: بنا بر تشخیص داوران جشنواره مهتاب ملیانی دانش‌آموز شرکت‌کننده از منطقه فریدونشهر در رشته تک‌نوازی محلی پندور به‌عنوان پدیده جشنواره معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار