در پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت روز خبرنگار عنوان شد:

نقش خبرنگاران در دوران کرونا، رسالت سنگینی بر دوش آنها بود

تبریز(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی بمناسبت 17 مرداد ماه ( روز خبرنگار) در پیامی این روز را به کوششگران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش خبرنگاران در دوران کرونا، رسالت سنگینی بر دوش آنها بود

جعفر پاشایی در ابتدای پیام خود گفت: به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

وی در ادامه افزود: 17 مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و کوششگران فهیم عرصه رسانه را به حضور خبرنگاران عزیز استان و کشور تبریک عرض کرده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان در این پیام یادآور شد: بدون تردید در دوسال گذشته با وجود بحران کرونا نقش شما خبرنگاران در تبیین موضوع کرونا و شناساندن ابعاد مختلف آن به مردم رسالت بسیار سنگینی بر دوش داشته اید و این شما عزیزان عرصه اطلاع رسانی و خبر بوده اید که با قلم تاثیر گذار، ایده‌های مختلف و نگرش جدید خود برای حفظ نشاط و امید مردم کوشیده اید.

پاشایی در پایان ابراز کرد: روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را خدمت همکاران پرتلاش در روابط عمومی های آموزش و پرورش و خبرگزاری پانا استان تبریک عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار