معرفی سرپرست شهرداری نیشابور

نیشابور (پانا)- با حضور اعضاء ششمین دوره شورای اسلامی شهر نیشابور ، معاونت فرمانداری شهرستان و مدیران شهرداری ، ناصر صدیقی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی  سرپرست شهرداری نیشابور

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، سیدمومن حسینی رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های شهردار سابق و مدیران شهرداری گفت: اولویت بندی شورای اسلامی شهر در دوران جدید مدیریت شهری، تسهیل در امور مردم، اعتماد سازی و تسریع در اجرای پروژه های ناتمام است.
معاون عمرانی فرمانداری شهرستان نیز در این جلسه ضمن تبریک به اعضاء شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری از تلاش ها و زحمات مدیران و کارکنان شهرداری به ویژه در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

گیاهی همچنین خواستار برنامه ریزی لازم به منظور اجرای فعالیت های عمرانی شهری شد.

در ادامه مراسم صدیقی پس از دریافت حکم سرپرستی شهرداری نیشابور ، طی سخنانی از زحمات تمامی شهرداران اسبق نیشابور و مدیران و پرسنل شهرداری تشکر کرد و گفت: با تأکید بر کلیدواژه ما می توانیم و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و ایجاد وفاق و همدلی ، اقداماتی در خور توجه در راستای خدمت به شهروندان عزیز نیشابور داشته باشیم .

این جلسه با توجه به محدودیت های شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تعداد محدودی از مسئولین و پرسنل شهرداری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار