معاون علوم پزشکی گیلان:

ادامه عادی انگاری ها ارائه خدمات درمانی در گیلان را با بحران مواجه می‌کند

رشت (پانا) - معاون علوم پزشکی گیلان با اشاره به پُر شدن تخت های بیمارستانی در استان، گفت ادامه عادی انگاری کرونایی شهروندان ارائه خدمات درمانی را با بحران مواجه می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ادامه عادی انگاری ها ارائه خدمات درمانی در گیلان را با بحران مواجه می‌کند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان،انوش دهنادی مقدم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا و با بیان اینکه همچنان در روند صعودی ابتلاء، بستری و مرگ و میرها هستیم، اظهار کرد: تخت‌های بیمارستانی در استان گیلان پُر شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از هزار و 700 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، افزود: متأسفانه با توجه به بستری این حجم از بیماران، سایر بیماران همانند بیماران ترومایی، قلبی، دیابتی و کلیوی نیازمند خدماتی درمانی و بیمارستانی هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ بیمار کرونایی بسیار بد نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، اضافه کرد: کنترل کرونا در استان نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان است.

دهنادی مقدم با اشاره به بی توجهی و عادی انگاری نسبت به خطرات کرونا از سوی شهروندان، افزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و حضور یافتن در تجمعات و مراکز شغل طی هفته‌های اخیر شرایط استان را بحرانی کرده است.

وی تأکید کرد: ادامه این روند شرایط استان گیلان را وخیم‌تر و ارائه خدمات درمانی را با بحران مواجه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار