مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

۲۳ هزار و ۸۰۱ فرهنگی شهرستان‌های تهران واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پس از بازدید میدانی از مراکز واکسیناسون، از دریافت دز اول واکسن کرونای بیش از ۶۰ درصد از فرهنگیان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۳ هزار و ۸۰۱ فرهنگی شهرستان‌های تهران واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو در این رابطه اظهار کرد: از مجموع ۵۵ هزار و ۹۳۹ همکار فرهنگی استان، ۲۳ هزار ۸۰۱ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و با احتساب همکارانی که جزء عوامل برگزاری انتخاب اخیر بوده‌اند که زودتر واکسینه شده‌اند و کسانی که بر اساس نوبت بندی سنی نیز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، تا کنون بیش از ۶۰ درصد همکاران در طرح واکسیناسیون شرکت کرده‌اند.

او در ادامه با اشاره به اینکه این آمار تا پایان هفته جاری به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید، گفت: در کل شهرستان‌های استان تهران ۱۸ پایگاه واکسیناسیون وجود دارد که ۱۱ پایگاه آن مخصوص فرهنگیان است و ۷ پایگاه دیگر با همکاری شبکه بهداشت مناطق و بر اساس نوبت دهی، طرح واکسیناسیون فرهنگیان را انجام می‌دهند.

صیدلو با دعوت از همکاران برای مشارکت در واکسیناسیون و اینکه حق انتخاب برای دریافت نوع واکسن نیز وجود دارد، بیان کرد: امیدواریم با اجرای کامل این طرح آمادگی لازم جهت ورود به سال تحصیلی پیش‌رو بر اساس تصمیم‌گیری‌های منوط به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا فراهم شود.

در روزهای گذشته محمد صیدلو با حضور در مراکز واکسیناسیون در شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، شهر قدس و ناحیه دو شهر ری، از نزدیک روند واکسیناسیون را مورد بررسی قرار داد و از همکاران فرهنگی که در کنار کادر درمان در طرح واکسیناسیون مشغول خدمت هستند قدردانی بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار