اتهام‌پراکنی‌ انگلیس علیه ایران درباره حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی

تهران (پانا) - نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد بار دیگر اتهامات اثبات‌نشده علیه ایران درباره حمله به کشتی مرسر استریت در نزدیکی سواحل عمان را تکرار کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اتهام‌پراکنی‌ انگلیس علیه ایران درباره حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی

به گزارش العالم، نماینده انگلیس در سازمان ملل در ادامه اتهام‌پراکنی‌های بی‌سند این کشور علیه ایران مدعی شد حمله به کشتی مرسر استریت با پهپاد ساخت ایران صورت گرفته است.

باربارا وودوارد، نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد، بعد از اتمام نشست شورای امنیت برای بررسی حمله به کشتی مرسر استریت در توئیتر نوشت: «انگلیس اعضای شورای امنیت را در جریان ادله‌اش درباره آنچه اتفاق افتاد قرار داد. شواهد، روشن و گویا هستند. انگلیس می‌داند که ایران مسئول حمله به مرسر استریت بوده است. ما می‌دانیم که این اقدام عامدانه و هدفمند بوده است.»

وودوارد همچنین در یک کنفرانس خبری بعد از این نشست گفت: «هیچ توجیهی برای آنچه اتفاق افتاد-یعنی حمله با مجوز دولت علیه یک شناور غیرنظامی که در حال گذر از آب‌های بین‌المللی بوده- وجود ندارد. متأسفانه دو فرد غیرنظامی که یکی شهروند انگلیس و دیگری شهروند رومانی بودند در نتیجه بی‌اعتنایی ایران به قوانین بین‌المللی جانشان را از دست دادند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار