طرح حمد(حل مشکلات دانش‌آموزان) آغاز به کار کرد

تهران (پانا) - طرح حمد توسط مجلس دانش‌آموزی استان تهران با پشتیبانی آیلار رفیعی‌وفا و مجتبی اقبالی، منشی‌های هیات رئیسه مجلس شهر تهران، آغاز به‌ کار کرد. این طرح جهت رساندن صدای مشکلات دانش‌آموزان به آموزش و پرورش است که با موافقت ۹۱ درصد نمایندگان مجلس دانش‌آموزی شهر تهران روبرو شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح حمد(حل مشکلات دانش‌آموزان) آغاز به کار کرد

نام این طرح برگرفته از اسم مقدس حمد، مخفف حل مشکلات دانش آموزان است و با ۱۰ کمیته شهر تهران در ۵ حوزه تخصصی دنبال می‌شود و هر حوزه تخصصی به ۴ مورد از معضلات روز دانش آموزان می پردازد و هر موضوع را در سه مبحث بررسی می کند: شرح مشکل، اولویت بندی و ریشه یابی، ارائه راه حل برای حل مشکل.

در وهله اول مجلس دانش آموزی ۱۰۰ نفره‌ شهر تهران، ۲۰ مورد از اساسی‌ترین مشکلات تخصصی دانش آموزان شهر تهران را بررسی می کند. این طرح در درجه اول به مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ارجاع می‌شود و سپس در سطح مناطق به مدیران مناطق ارائه خواهد شد.

در سطح بالاتر این طرح به رئیس سازمان دانش آموزی کشور و به دفتر وزارت و معاونین و مشاوران وزیر آموزش و پرورش داده می شود.البته غیر از ارجاع به مکان های دولتی این طرح به مجامع مختلف در حوزه‌های مرتبط و مکان های غیر انتفاعی نیز امکان ارجاع دارد.

نمایندگان مجالس مناطق نیز در این طرح مشارکت دارند و فعال سازی مناطق یکی از اهداف این طرح هست. حمد یک طرح تشکیلاتی است و چارت سازمانی خاصی برای آن وجود ندارد.

*خبرنگار دانش آمور پانا؛ آیلار رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار