سرپرست آموزش وپرورش لرستان خبر داد:

تزریق واکسن به ۵ هزار و 214 نفر از فرهنگیان لرستان تا امروز

خرم آباد(پانا)- از روز عید غدیر تا به امروز، 5 هزار و 214 نفر از فرهنگیان استان لرستان، واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تزریق واکسن به ۵ هزار و 214 نفر از فرهنگیان لرستان تا امروز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان؛ سید عیسی سهرابی با اعلام این خبر افزود: انجام مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان استان تا 20 مرداد به اتمام خواهد رسید.

سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان گفت: تزریق واکسن در 17 پایگاه تجمیعی و مراکز بهداشت واکسیناسیون ویژه فرهنگیان با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی لرستان انجام می شود و برای واکسیناسیون کامل فرهنگیان استان به 41 هزار و 782 دز واکسن نیاز است.

وی همچنین با اشاره به این نکته که مرحله اول تزریق واکسن فرهنگیان تا 20 مرداد به پایان می رسد، خاطر نشان کرد: همه افراد تحت پوشش مجموعه آموزش و پرورش در سطح استان، شهرستان ها و شهرها، واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد و اولویت تزریق با آموزگاران دوره ابتدایی، دبیران دوره اول و دوم متوسطه و کادر اداری اجرایی این مدارس و سپس پرسنل و کارکنان ادارات آموزش و پرورش است.

سهرابی با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان با هدف بازگشایی مدارس از مهر 1400 انجام می شود، گفت: تزریق واکسن به صورت مدرسه ای انجام می شود و یک روز قبل از تزریق با فرهنگیان تماس گرفته می شود تا به مراکز معین شده در هر شهر مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار