معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اعتبارسنجی علمی دانش‌آموزان یکی از مهمترین مقدمات بازگشایی مدارس است

تهران (پانا) - با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست کمیته‌های تخصصی پروژه مهر شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت ا... هاشمی اداره ‌کل تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتبارسنجی علمی دانش‌آموزان یکی از مهمترین مقدمات بازگشایی مدارس است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی در این رابطه اظهار کرد: از اسفند سال ۹۸ که درگیر ویروس کرونا شدیم، آموزش و پرورش بیشترین لطمه در اجرای فرآیندهای خود را دید، چراکه مدرسه به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کاربردی از دسترس خارج شد و ما با شعار مدرسه تعطیل نیست به ناچار به سمت آموزشهای مجازی رفتیم.

او گفت: یکی از مهمترین اتفاقات این ایام مدیریت آنی فرآیندها و تصمیم‌گیری‌ها بود که مجبور بودیم به نسبت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، نسبت به روند آموزش دانش‌آموزان تصمیمات آنی اتخاذ کنیم.

هاشمی بیان کرد: یکی از اولویت‌های بازگشایی مدارس واکسیناسیون فرهنگیان است که تا نیمه شهریور ماه، با تزریق دز دوم واکسن به اتمام خواهد رسید و امیدواریم تا آن زمان بخش قابل توجهی از جامعه نیز تحت پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه با اشاره به اعتبارسنجی علمی دانش‌آموزان، تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس می‌بایست ساز و کاری طراحی شود تا میزان بهره علمی دانش‌آموزان بررسی شود و بتوانیم نتایج قابل احصاءبرای تصمیم گیری از شروع سرفصل‌های درسی بدست آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار