برای اولین بار اتفاق افتاد

ایلام میزبان بیستمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و دهمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه

ایلام(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ضمن قدردانی از عوامل اجرایی کنفرانس فیزیک به بیان اهداف برگزاری این کنفرانس پرداخت و گفت از اهداف برگزاری بیستمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و دهمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه، اعتلای سطح آموزش فیزیک، تقویت روحیه پژوهش و فراهم‌سازی زمینه انتقال تجربیات دبیران سراسر کشور و ایجاد فضای مناسب جهت ارائه نتایج طرح های علمی-پژوهشی در زمینه آموزش فیزیک است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ایلام میزبان بیستمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و دهمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و گسترش آموزش مجازی، آشنا کردن دبیران فیزیک با تازه ترین روش های آموزشی و ارتقای سطح مهارت های حرفه ای در تولید محتوای الکترونیکی و روش های مجازی تدریس از دیگر اهداف است.

امیر مهردادی تصریح کرد: در این کنفرانس بین الملی به دنبال شناسایی و تدوین نیازهای پژوهشی و مشکلات فرآیند یاددهی-یادگیری در حوزه آموزش فیزیک و ارائه راهکارهای عملی مرتبط هستیم.

مهردادی در پایان اظهار کرد: در این کنفرانس که اساتید مطرح و صاحب نظر از دانشگاه های شریف، اوتاوا کانادا، دانشگاه فرهنگیان و سازمان انرژی هسته ای حضور دارند، از تعداد ۱۲۰ مقاله ارسالی تعداد ۲۳مقاله به صورت سخنرانی و ۲۵مورد با ارائه پوستر پذیرفته شدند.
لازم به ذکر است بیستمین کنفرانس آموزش فیزیک و دهمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه ایران، از تاریخ 12 الی 14 مرداد 1400 توسط اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک ایران (عامفا)، انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان ایلام و با همت پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، در شهر ایلام برگزار می‌شود که علاقمندان می توانند به صورت مجازی و با مراجعه به آدرس: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
در بستر برنامه شاد ، آخرین اخبار کنفرانس را پیگیری کنند.

خبرنگار : مهدی بالوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار