کمک ۴ میلیارد تومانی خیران اردبیلی در عید سعید قربان

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل اعلام کرد خیران اردبیلی در عید سعید قربان ۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به تامین گوشت خانوار تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۴ میلیارد تومانی خیران اردبیلی در عید سعید قربان

به گزارش اداره کل کمیته امداد اردبیل،حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه خیران اردبیلی ۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به تامین گوشت قربانی برای دستگیری از خانوار تحت حمایت در «عید سعید قربان» کمک کرده‌اند، گفت: به یاری خیران و نیکوکاران، گوشت قربانی در بین اکثر خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شده است.
او با بیان اینکه کمک‌های مردمی در عید سعید قربان امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، افزود: کمک‌های نقدی خیران اردبیلی نیز بیش از ۴۵۷ میلیون تومان بود که از طریق این کمک‌ها گوشت قربانی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.
دشتی به اهدای ۴۱۴ راس دام سبک و ۲۶ راس دام سنگین توسط نیکوکاران اردبیلی اشاره کرد و گفت: ارزش دام‌های اهدایی توسط خیران بیش از یک میلیارد تومان برآورد شده است.
او توزیع ۲۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی در بین مددجویان را از دیگر فعالیت‌های این نهاد در عید سعید قربان عنوان کرد و افزود: نیکوکاران حدود دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان بابت تهیه این مقدار گوشت به کمیته امداد کمک کرده‌اند.
مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه خیران با مراجعه به مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز به تامین گوشت قربانی خانوار تحت حمایت کمک کرده‌اند، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند و شماره کارت واریزی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نیز در اختیار مردم خیر استان اردبیل قرار دارد تا بتوانند به سادگی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار