استاندار زنجان:

کسب رتبه‌های برتر کنکور جایگاه دانش‌آموزان زنجانی را نمایان کرد

زنجان (پانا)- استاندار زنجان تاکید کرد کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ توسط سه دانش‌آموز زنجانی نشان از توان و جایگاه دانش‌آموزان استان زنجان دارد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌های برتر کنکور جایگاه دانش‌آموزان زنجانی را نمایان کرد

فتح‌الله حقیقتی در رابطه با کسب سه رتبه تک‌رقمی کنکور ۱۴۰۰ توسط دانش‌آموزان زنجانی، اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال سه دانش‌آموز زنجانی، رتبه اول گروه‌ هنر و گروه انسانی و رتبه هفتم گروه هنر را کسب کردند که نشان از توان و جایگاه دانش‌آموزان استان زنجان است.

وی با بیان اینکه برای تقویت بحث دانش‌آموزان و قبولی در رشته‌ها و دانشگاه‌های خوب طرحی داده شد که قرار بود آن را مستقیم اجرا کنیم، افزود: در مرحله اول ۵۰۰ میلیون تومان به این طرح اعتبار اختصاص داده شد و اولین‌بار برای مدارس شبانه‌روزی روستایی انجام شد ولی به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم به صورت حضوری برای کل استان زنجان اجرا کنیم.

این مسئول با بیان اینکه حرکت اصلی توسط خود دانش‌آموزان انجام شد و در کنکور سراسری سال گذشته از رتبه ۲۳ به رتبه ۱۵ رسیدیم، تصریح کرد: باید به جایی برسیم که معلمان آموزش لازم را دیده و زیرساخت‌ها و زمینه دانش‌آموزان بسیار قوی شود و به یکی از قطب‌های کشوری تبدیل شویم.

استاندار زنجان در رابطه با شایستگی و بضاعت مراکز آموزشی زنجان، ادامه داد: دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان از مقطع دیپلم دکتری می‌پذیرد و در هشت رشته مهندسی، از مقطع لیسانس، دکتری می‌پذیرد که در کشور انگشت‌شمار است.

حقیقی با بیان اینکه به مرکز پژوهشی آموزش‌وپرورش استان زنجان توجه ویژه‌ای خواهد شد، خاطرنشان کرد: از نفرات برتر کنکور سراسری امسال طی مراسمی به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار