تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از 23 هزار نیروی آموزش و پرورش در فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش وپرورش فارس با همکاری وزارت بهداشت بیش از 23 هزار نیروی آموزش و پرورش در فارس تا روز دوشنبه 11 مردادماه جاری مرحله اول واکسیناسیون خود را برعلیه ویروس کرونا انجام دادند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از 23 هزار نیروی آموزش و پرورش در فارس

فرهاد اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه استان فارس بلافاصله پس از اعلام وزارت آموزش وپرورش با همکاری خوبی که با دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر دراین استان داشت توانست تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: از روز پنجشنبه 7 مرداد ماه کار واکسیناسیون آغاز و بیش از 23 هزار فرهنگی فارسی تا دوشنبه 11 مردادماه 1400 مرحله اول واکسیناسیون خود را بر علیه ویروس کرونا انجام داده اند.
اسماعیلی گفت: در همه شهرستان‌ها ومناطق استان با نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز و شبکه‌های بهداشت و درمان، پایگاه‌های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه‌اندازی شده و تاکنون برخی از این شهرستان‌ها و مناطق نیز تزریق واکسن فرهنگیان خود را به پایان رساندند.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: در کلانشهر شیراز نیز دو پایگاه ویژه فرهنگیان نواحی 4 گانه شهر شیراز راه اندازی شده که فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه‌های اعلامی به آنها در محل این پایگاه‌ها حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام می دهند.
او ادامه داد: پیش بینی می‌شود بیش از 75 هزار فرهنگی در فارس شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان تا نیمه مردادماه 1400 مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار