خبر به روزرسانی می‌شود

با کاروان ایران در دوازدهمین روز از المپیک توکیو؛ سرانجام طلسم شکست

گرایی فینالیست شد

تهران (پانا) - کاروان ایران در دوازدهمین روز از المپیک 2020 توکیو 4 نماینده در 3 رشته دارد و می‌تواند به تعداد مدال‌های خود در جدول مسابقات اضافه کند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
با کاروان ایران در دوازدهمین روز از المپیک توکیو؛ سرانجام طلسم شکست

در دوازدهمین روز از مسابقات المپیک 2020 توکیو، کاروان ایران در دو رشته مجموعا 4 نماینده خواهد داشت. در کشتی فرنگی محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم کار خود را آغاز کرد و در وزن‌های 77 و 97 کیلوگرم به ترتیب محمدعلی گرایی و محمد هادی ساروی در دیدار رده‌بندی برای مدال برنز تلاش خواهند کرد.

همچنین در وزنه‌برداری سرانجام اولین نماینده ایران روی تخته خواهد رفت. علی هاشمی در دسته 109 کیلوگرم اولین نماینده وزنه‌برداری ایران است.

کشتی فرنگی

67 کیلوگرم

محمد رضا گرایی در اولین مسابقه خود مقابل ژولیان هارتا به برتری قاطع 8 بر صفر رسید. این فرنگی‌کار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانک اشتبلر از آلمان رفت و به تساوی 5 بر 5 رسید و با قانون آخرین امتیاز به مرحله نیمه نهایی رسید. در نیمه نهایی راماز زویدزه از گرجستان حریف گرایی بود و او هم حرفی مقابل گرایی نداشت و تن به شکست 6 بر یک داد تا گرایی فینالیست شود.

77 کیلوگرم

در این وزن، محمد علی گرایی که روز گذشته با شکست در نیمه نهایی به مسابقه رده‌بندی رسید، برای کسب مدال برنز از ساعت 15 روبروی شوهی یابیکو از ژاپن قرار گرفت و با قبول شکست 13 بر 3 به مدال نرسید.

97 کیلوگرم

محمد هادی ساوری هم که مانند گرایی در نیمه نهایی شکست خورده بود، از ساعت 15 در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف آروی سالوولاینن از فنلاند با سابقه قهرمانی در کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان قرار خواهد رفت و با نمایشی برتر 9 بر 2 برنده شد و مدال برنز را بدست آورد.

وزنه‌برداری

علی هاشمی اولین نماینده ایران در وزنه‌برداری المپیک توکیو است که رقابت خود را در دسته 109 کیلوگرم با حریفان خود را از ساعت 15 آغاز می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار