توقعات مردم در مسکن مهر برآورده شد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس می‌گوید پیگیری و اتمام طرح مسکن مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی امیدبخش بود و این وزارتخانه با تکمیل این پروژه، عملکرد قابل دفاعی از خود بجای گذاشت.

کد مطلب: ۱۲۰۴۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
توقعات مردم در مسکن مهر برآورده شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رحمت الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مسئولیتی محوله گفت: در سه سال اخیر و با حضور آقای اسلامی در راس وزارت راه و شهرسازی شاهد اتفاقات خوبی بودیم و این وزارتخانه توانسته در انجام وظایف محوله خود در حوزه راه و مسکن اقدامات موثری را انجام دهد.

وی با اشاره به رویکرد مناسب وزیر راه و شهرسازی در انجام ماموریت های این وزارتخانه اظهار کرد:‌خوشبختانه عملکرد آقای اسلامی در دوره ای که تصدی این وزارتخانه را برعهده داشته اند به نحوی بوده است که در ایفای خدمات کسی نتوانسته حاشیه‌ای به عملکرد ایشان وارد کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ و همزمان با مدیریت مهندس اسلامی در این وزارتخانه پرمشغله، که کشور با مشکلات تحریم و کرونا نیز درگیر بود، توانست توقعات و انتظارات مردم و مسئولان در حوزه راه‌، حمل و نقل و مسکن مهر را مرتفع کند.

وی گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده برای بخش مسکن در سال‌های اخیر و به تبع آن کاهش قدرت خرید اقشار متوسط و پایین درآمدی جامعه، پیگیری و اتمام طرح مسکن مهر از سوی وزیر راه و شهرسازی و همچنین طرح اقدام ملی مسکن امیدبخش بود. وزارت راه و شهرسازی با تکمیل مسکن مهر، عملکرد قابل دفاعی از خود بجای گذاشت.

فیروزی پوربادی گفت: عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه های حمل و نقل و مسکن مهر نشان می‌دهد، همه مدیران و کارکنان این وزارتخانه به صورت شبانه روزی در تلاش و فعالیت بوده و اقدامات ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف حمل و نقل ریلی، دریایی، زمینی، هوایی و مسکن به سرانجام رسانده‌اند. بدون شک این امکان وجود دارد که دولت بعدی هم از این ظرفیت به وجود آمده در وزارت راه و شهرسازی استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار