مردان بیشترین رتبه‌های تک رقمی کنکور ۱۴۰۰

تهران (پانا) - بر اساس نتایج اعلامی کنکور ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش آموزش، داوطلبان مرد موفق به کسب بیشترین رتبه‌های زیر ۱۰ گروه‌های آزمایشی شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مردان بیشترین رتبه‌های تک رقمی کنکور ۱۴۰۰

اسامی نفرات برتر کنکور سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تجربی، انسانی، زبان و هنر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و بر این اساس داوطلبان مرد موفق به کسب اغلب رتبه های ۱ تا ۱۰ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، انسانی، زبان و هنر شدند.

بر این اساس از ۱۰ نفر اول گروه علوم آزمایشی علوم تجربی نیز مردان ۷ رتبه را از آن خود کردند و سه نفر زن موفق به کسب رتبه زیر ۱۰ در این گروه آزمایشی شد. از ۱۰ نفر برتر گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ۹ نفر آنها را آقایان و ۱ نفر را خانم‌ها تشکیل می دهند.

در گروه آزمایشی ریاضی و فنی از ۱۰ نفر رتبه برتر ۹ نفر را مردان به خود اختصاص دادند و فقط یک نفر از این جایگاه از آنِ زنان شد. در گروه آزمایشی هنر از ۵ رتبه برتر دو نفر را آقایان و سه نفر را خانم ها کسب کردند.

همچنین از ۵ نفر برتر گروه آزمایشی زبان های خارجی ۴ نفر را آقایان و یک نفر را خانم ها از آن خود کردند.

به طور کلی ۳۱ نفر از ۴۰ نفر برتر ۵ گروه آزمایشی کنکور ۱۴۰۰ را مردان و مابقی خانم هستند و همچنین داوطلبان تهرانی با ۹ برگزیده، در صدر برترین های کنکور قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار