خبر به روزرسانی می‌شود

با کاروان ایران در یازدهمین روز از المپیک توکیو؛ طوفان کشتی فرنگی ایران ادامه دارد

سه فرنگی‌کار ایرانی به یک قدمی مدال رسیدند

تهران (پانا) - در روزی که قایقرانی ایران ناکام بود، کشتی فرنگی بهترین روز خود را سپری کرد و حالا سه ایرانی در یک قدمی کسب مدال هستند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
با کاروان ایران در یازدهمین روز از المپیک توکیو؛ طوفان کشتی فرنگی ایران ادامه دارد

در یازدهمین روز از المپیک 2020 توکیو، کاروان ایران در 2 رشته نماینده دارد. در کشتی فرنگی محمد علی گرایی و محمد هادی ساروی روی تشک خواهند رفت و کار خود را شروع می‌کنند. امین میرزاده هم تلاش خود در رپه شارژ را پیش‌رو دارد.

در قایقرانی آبهای آرام هم علی آقامیرزایی به رقابت با حریفان خود پرداخت.

کشتی فرنگی

77 کیلوگرم

در این وزن محمدعلی گرایی نماینده ایران در اولین مسابقه خود به مصاف یوسوانا پنا از کوبا رفت و با برد ۷ بر ۳ به مرحله به رسید و در این مرحله مقابل استارچوویچ از کرواسی قرار گرفت و با برتری در امتیاز فتی به نیمه نهایی راه

97 کیلوگرم

محمد هادی ساروی نماینده ایران در این وزن روبروی آدم بوجملین از الجزایر ایستاد و با برد مقتدرانه ۹ بر صفر به دور بعد شد. در یک چهارم نهایی میلوف از بلغارستان حریف او بود و اینبار هم ساروی با ارائه کشتی بی نقص ۶ بر صفر برنده شد و به نیمه نهایی رسید.

130 کیلوگرم

در سنگین‌وزن امین میرزاده برای زنده ماندن شانس مدال خود در رپه شارژ به مصاف آلین الکسوچ از رومانی رفت و با برتری قاطع ده بر یک راهی بازی رده‌بندی شد.

کایالپ رقیب بعدی میرزاده برای کسب مدال برنز خواهد بود.

قایقرانی

علی آقا میرزایی نماینده ایران در کایاک یک نفره هزار متر بود که توانست با درخشش در دو ر اول به یک چهارم نهایی راه یافت اما در این مرحله ناکام بود و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار