آغاز فعالیت پایگاه‌های تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور در منطقه ۱۳

تهران(پانا)- کارشناس مشاوره منطقه ۱۳ از برگزاری کمیته کنکور با حضور اعضا جهت هماهنگی فعالیت پایگاه‌های مشاوره و آشنایی خانواده‌ها و داوطلبان با پایگاه‌های منطقه ۱۳ برای انتخاب رشته کنکور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت پایگاه‌های تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور در منطقه ۱۳

کمیته کنکور منطقه ۱۳ قبل از اعلام نتایج کنکور با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، کارشناس مشاوره و اعضای کمیته برگزار شد.
در این جلسه ابتدا سید محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ با اشاره به اهمیت آشنایی خانواده ها و داوطلبین کنکور با پایگاه‌های مشاوره منطقه گفت: داوطلبین پس از مشاهده نتایج کنکور و کسب رتبه قبولی، برای انتخاب رشته مناسب نیازمند راهنمایی و مشاوره هستند. هر چه رتبه داوطلب بهتر باشد، انتخاب رشته به همان میزان حساس تر و مهم تر می شود. این مرحله برای داوطلبان کنکوری به دلیل سرنوشت ساز بودن آن بسیار حائز اهمیت بوده و ضروری است که داوطلبان با یک شیوه درست و اصولی، این فرآیند بسیار مهم را در موعد مقرر آغاز کنند و مشاورین منطقه ۱۳ در این مسیر جهت انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر بر اساس رتبه به داوطلبین و والدین مشاوره دهند.

مژگان نظری؛ کارشناس مشاوره منطقه ۱۳ نیز در رابطه با اهمیت انتخاب رشته داوطلبین کنکور گفت: نحوه انتخاب رشته، در آینده شغلی داوطلبان تاثیر مستقیم دارد و متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، می بایست از تمامی موارد مرتبط با انتخاب رشته از جمله زمان انتخاب رشته کنکور، نحوه صحیح انتخاب رشته و... با کمک مشاورین متخصص مطلع باشند تا به بهترین وجه ممکن و بدون هیچ گونه اشتباه در انتخاب رشته، روند مربوطه را به انجام برسانند.

سپس نظری، پیرامون امتیازات و مشکلات پایگاه‌ها در سال گذشته توضیحاتی را بیان کرد و با اشاره به نحوه خدمت رسانی به داوطلبین به محض اعلام نتایج کنکور گفت: مشاوران مجرب کنکور منطقه جهت صدرو ابلاغ برای حضور در پایگاه‌ها و مشاوره داوطلبین معرفی شدند.

وی اذعان کرد: پایگاه‌های مشاوره منطقه ۱۳ با حضور مشاورین مجرب جهت خدمت رسانی به داوطلبین کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی و نوبت دهی مناسب و هماهنگی لازم در پایگاه‌های منطقه آمادگی لازم را دارند.

در پایان، با هماهنگی اعضا، نحوه تعامل با معاونت شهرداری منطقه جهت اطلاع رسانی، مکان و زمان پایگاه‌های مشاوره کنکور در سطح منطقه و میادین پر تردد بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار