به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود؛

اولین جشنواره رسانه و ورزش‌های همگانی در گیلان

رشت (پانا) - هیئت ورزش‌های همگانی گیلان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعیت هلال احمر استان و فرمانداری شهرستان رشت، اولین جشنواره رسانه و ورزشهای همگانی را به مناسبت روز خبرنگار برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره رسانه و ورزش‌های همگانی در گیلان

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رسانه ها بعنوان موثرترین نهاد اجتماعی درشکل گیری ارزش های فرهنگی و اجتماعی به شمار می آیند. سلامت و نشاط یکی از مهمترین مولفه های اجتماعی و فرهنگی در هر جامعه ای است. با تشویق افراد به ورزش و فعالیت های جسمانی و آگاهی بخشی رسانه ها در این زمینه، اهداف و برنامه های هیات ورزش‌های همگانی مبنی بر ترویج ورزش بعنوان سبکی از زندگی با اثرگذاری و گسترس بیشتری همراه خواهد بود. در واقع رسانه ها در ترویج اهداف سلامت محور این هیات نقش غیرقابل انکاری دارند.

بدین منظور برای مشارکت و همراهی بیشتر اصحاب رسانه، هیئت ورزش‌های همگانی گیلان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعیت هلال احمر استان و فرمانداری شهرستان رشت، در نظر دارد تا اولین جشنواره رسانه و ورزش‌های همگانی را با محوریت: اهمیت ورزش بانوان، نقش ورزش بر نشاط اجتماعی، تفاوت یک جامعه سلامت محور و درمان محور، سالمندان، نقش ورزش در دوران پاندمی کرونا، نقش ورزش در سلامت جسم و نشاط بخشی روحی جانبازان سرافراز، نقش ورزش در ارائه روحیه نشاط و شادابی در افراد کم توان ذهنی و جسمی برای بهزیستی، نقش ورزش در کاهش چاقی دانش آموزان، اوقات فراغت و ورزش، راهکارهای توسعه ورزش همگانی در شهرها و شهر فعال برگزار کند.

این جشنواره در بخش های: مقاله، یادداشت و گزارش که در نشریات، خبرگزاری و پایگاه های دارای مجوز استان منتشر شده باشند و عکس (حرفه ای و نگاه مردمی) برگزار می شود.

کلیه خبرنگاران و عکاسان می توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۵ به دبیرخانه هیئت ورزش‌های همگانی گیلان ارسال کنند.

به آثار برگزیده در بخش های مختلف این جشنواره لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار