پایان رافت در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس با اقتدارترین تیم ده سال اخیر فوتبال ایران است

پرسپولیس نباید پیکان را دست کم بگیرد/بازیکنان باید مشکلات مالی را فعلا فراموش کنند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس به بازیکنان این تیم توصیه کرد در دیدار امشب مقابل پیکان حریف را دست کم نگیرند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس با اقتدارترین تیم ده سال اخیر فوتبال ایران است

پایان رافت در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد پرسپولیس مقابل تراکتور در لیگ برتر بیستم گفت: « پرسپولیس مقابل تراکتور برتری خود را به حریف دیکته کرد. هر چقدر به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم برتری پرسپولیس محسوس بود. دیدار مقابل تراکتور برای تیم اهمیت زیادی داشت و بازیکنان هم با هوشیاری بازی را آغاز کردند. »

وی با اشاره به خط حمله پرسپولیس اظهار کرد: « امید عالیشاه و مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس خیلی خوب کار کردند و فرصت‌های خوبی ایحاد کردند؛ امیدوارم این روند در بازی مقابل پیکان هم ادامه پیدا کند. من اعتقاد دارم اگر بازیکنان برابر تراکتور کمی بیشتر دقت می‌کردند، گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندند. عبدی ستاره پرسپولیس بود و بسیار در میدان تاثیرگذار بود. پرسپولیس در یک قدمی قهرمانی قرار گرفته است و فکر می‌کنم با نتیجه تساوی هم، تیم برای پنجمین بار پیاپی قهرمان خواهد شد. این تیم با قهرمانی تنها ۹۰ دقیقه فاصله دارد و باید برای رسیدن به آن همه تلاش خود را به کار بگیرد. »

رافت همچنین در مورد مشکلات پرسپولیس عنوان کرد: « متاسفانه مشکلات مالی و بدهی‌های خارجی شرایط را برای باشگاه پرسپولیس سخت کرده است اما بازیکنان نباید به این مسائل توجه کنند و به مشکلات مالی فکر نکنند و تنها با تمام توانشان در میدان حاضر شوند. امیدوارم بعد از قهرمانی مسئولان باشگاه بیشتر هوای بازیکنان را داشته باشند. »

وی در مورد وضعیت پیکان خاطر نشان کرد: « تیم پیکان در هفته‌های اخیر عملکرد کاملا متفاوتی نشان داد. این تیم شرایط بهتری پیدا کرده و نشان داده که یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ است. پرسپولیس نباید این حریف را دست کم بگیرد و هر چه در توان دارد باید بگذارد تا برنده بازی شود. با توجه به شناختی که من از بازیکنان تیم پرسپولیس و اعضای کادر فنی دارم آنها توانایی شکست پیکان را دارند و می‌توانند برای پنجمین قهرمانی خیز بردارند. »

رافت تاکید کرد: « به جرات می‌توانیم بگوییم پرسپولیس یکی از تیم‌های مقتدر و توانمند 10 سال اخیر کشور بوده است، هم از لحاظ نتایج و هم نوع بازی. تنها حریف این تیم سپاهان است و آنهم باید اتفاقات غیرممکن رخ بدهد تا قهرمانی از پرسپولیس دور شود. سپاهان باید با اختلاف چند گل مقابل استقلال پیروز شود و پرسپولیس هم برابر پیکان نتیجه نگیرد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار