غدیر نشانه عظمت اسلام ناب محمدی است

قم(پانا)- تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در پیامی غدیر را نشانه عظمت و جامعیت مکتب حیات بخش و عزت آفرین اسلام ناب محمدی(ص) خواند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
غدیر نشانه عظمت اسلام ناب محمدی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، در پیام آیت الله سید محمد سعیدی آمده است: روز هیجدهم ذی الحجه در بیان ائمه هدی(ع) و معارف اسلامی روز غدیر عید الله اکبر، و اشرف الاعیاد معرفی شده است.
این پیام افزوده است: خداوند تبارک وتعالی با دستور به نبی مکرم اسلام(ص) برای ابلاغ ولایت و وصایت امام علی(ع) در یک مراسم ویژه پس از برگزاری حج ابراهیمی زمینه هدایت و حکومت الهی را تا دامنه قیامت فراهم کرد.
این پیام حاکی است: باعنایت به آیات الهی غدیر نشانه عظمت، بزرگی، جامعیت مکتب حیات بخش و عزت آفرین اسلام ناب محمدی(ص) و روز یأس دشمنان، کفار، منافقان و شیاطین است.
در ادامه این پیام آمده است: غدیر یک مفهوم مترقی و نجات بخش، روز اخوت و برادری، روز تمسک به حبل المتین و عروه الوثقی الهی، جلوه ای دیگر از بعثت و چون آن روز درخشان و ماندگار است. غدیر تنها یک روز نیست، بلکه دامنه آن به بلندای تاریخ است. غدیر یک بِرکه نیست، بلکه اقیانوس بی پایان معارف توحیدی و فضائل نبی مکرم اسلام(ص) و جانشین برحق او امام علی بن ابی طالب(ع) و بشارت به آمدن منجی عالم بشریت است.
سعیدی در ادامه پیام خود آورده است: اینجانب با تبریک این روز بزرگ به ملت شریف ایران و به ویژه مردم ولایت مدار قم و سادات جلیل القدر وخادمان نورانی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و خانواده های محترم ایشان و تقدیر مجدد و تبریک به کادر درمان، با توجه به شرایط بیماری همه گیر کرونا، حال که امسال هم امکان و شرایط مساعد جلوس و دید و بازدید فراهم نیست، امیدوارم همه ما با رعایت دستورالعمل ها به قطع زنجیره این ویروس منحوس کمک و با اقتدا به امیرالمومنین(ع) و لبیک به ندای رهبر انقلاب، با صرف هزینه ها برای کمک به افراد نیازمند وآسیب دیده، تحقق بخش مواسات و کمک های مؤمنانه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار