شکوهی خبر داد

راه اندازی حداقل یک پایگاه انتخاب رشته کنکور در هر منطقه

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور از راه اندازی حداقل یک پایگاه انتخاب رشته در هر منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی حداقل یک پایگاه انتخاب رشته کنکور در هر منطقه

مسعود شکوهی در اجلاس ۳۵ روسای آموزش و پرورش در میزگردی پیرامون موضوع امنیت روانی دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی درباره توصیه های مهم اجرایی اظهار کرد: اهم موارد برنامه ملی نماد اهتمام جدی و وحدت رویه در اجرای مطلوب برنامه در سطح مدرسه، منطقه و استان مطابق دستورالعمل ایجاد شود.

وی افزود: افزایش نرخ پوشش برنامه ملی نماد در تمامی مناطق و مدارس استان با تاکید ویژه بر مناطق و مدارس در معرض خطر مورد توجه قرار گیرد.

شکوهی درباره خط ملی نماد خاطر نشان کرد: نظارت دقیق و مستمر بر نحوه ارائه خدمات خدمات و پاسخگویی بر خط انجام شود، جذب و آموزش و نگهداشت نیروی متخصص مورد توجه باشد. جلسات کمیته تیم فوریت های روانی_اجتماعی در سطح استان، منطقه به شکل مستمر و منظم برگزار شود.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: در برابر آسیب‌های اجتماعی مداخله موثر بهنگام در اولویت امور قرار دارد.

شکوهی ادامه داد: جلب مشارکت دورن و برون بخشی در برنامه ملی نماد اجرای دقیق آزمون‌های مشاوره و غربالگری در طرح یاریگران مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: حداقل یک پایگاه انتخاب رشته کنکور در هر منطقه راه اندازی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار