تخصیص یک هزار و ۶۰۰ دز واکسن برکت به نیشابور

نیشابور (پانا )- معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در آیین راه اندازی سومین مرکز تجمیعی از تخصیص حدود یک هزارو ۶۰۰ دز واکسن ایرانی برکت به دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص یک هزار و ۶۰۰ دز واکسن برکت به نیشابور

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، علیرضا قامتی اظهار کرد: مایه مباهات است که امروز به برکت جوان های ایرانی و حمایت رهبر معظم انقلاب از امکانات و تکنولوژی داخلی برای ساخت واکسن ایرانی استفاده کردیم.
مقام عالی دولت با اشاره به شرایط و محددیت های زمان جنگ، شرایط کنونی را بسیار شکننده و بحرانی دانست و خاطر نشان کرد: مشکلات کنونی تنها با حوزه سلامت برطرف نمی شود و نیازمند مشارکت اجتماعی است و تنها کارکنان بهداشت و درمان نمی توانند این شرایط بحرانی را کنترل کنند.
وی با بیان این که هفده ماه از مبارزه کارکنان حوزه بهداشت و درمان در برابر ویروس منحوس می گذرد تصریح کرد: امروز ما در برابر تلاش ها و از خودگذشتگی های شبانه روزی این عزیزان مسئول هستیم و شاهد آن هستیم که کارکنان درمان چگونه با وجود محدودیت هایی از جمله تخت های بیمارستانی با برنامه ریزی بیماران را به جای بیمارستان در منزل بستری و مدیریت می کنند.
قامتی در ادامه با تاکید بر این که در این شرایط همراه نبودن مردم با کارکنان بهداشت و درمان دور از انصاف است بیان کرد: از اصحاب رسانه انتظار می رود که شرایط بسیار بحرانی و شکننده امروز را به اطلاع مردم برسانند و آن ها را به تزریق واکسن تشویق کنند، زیرا شرایط کنونی نیشابور از دی ماه گذشته نیز بحرانی تری است و اگر مشارکت اجتماعی نباشد شرایط به مراتب بدتر می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در ادامه مشارکت مدنی علوم پزشکی و آموزش و پرورش در را در جهت سلامت اجتماعی ستودنی دانست و افزود: امروز انسجام بین مدیران و مسئولان نیشابور زبان زد شده است و شاهد آن هستیم که خانواده علوم پزشکی با همراهی اداره آموزش و پرورش در اطلاع رسانی به پیشکسوتان فرهنگی و همچنین مجموعه بسیج در آماده سازی پایگاه های واکسیناسیون، فرایند واکسیناسیون را به بهترین نحو مدیریت می کنند و امیدواریم با واکسیناسیون جامعه فرهنگی و دانش آموزان عزیز به زودی شاهد بازگشایی مداری در نیشابور باشیم.
در پایان مراسم راه اندازی سومین پایگاه واکسیناسیون تجمیعی در محل مسجد پیامبراعظم(ص) واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، روسای علوم پزشکی و آموزش و پرورش و دیگر مسئولان از اجرای فرایند واکسیناسیون شهروندان پیش کسوت فرهنگی بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه ارایه خدمات به شهروندان قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار