برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی، ویژه ممدجویان کمیته امداد در فارس 

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی، ویژه ممدجویان کمیته امداد در فارس 

محمد بذرافشان، با اعلام این خبر افزود: جذب ایده‌های برتر، تجاری‌سازی دانش و اقتصاد دانش‏بنیان، یکی از مباحث مهمی است که کمیته امداد در سال‌های اخیر آن را دنبال کرده و در تلاش است در راستای تبدیل این ایده‌ها به طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغال‌زایی هدفمند برای مددجویان و نیازمندان، گام‌های موثری را بردارد.

وی در خصوص اینکه چگونه از ایده‌های برتر در این رویداد حمایت می‌شود، گفت: پرداخت جایزه به ایده‌های برتر، پرداخت تسهیلات کارفرمایی به طرح‌های برگزیده، حمایت از تبدیل ایده به کسب و کار نوآورانه، سرمایه‌گذاری از طریق صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر، بهره‌گیری از خدمات شتابدهی، امکان استقرار تیم‌های کارآفرین در مراکز رشد از جمله اهم تسهیلات حمایتی به ایده‌های برتر در این رویداد است.

بذرافشان با بیان اینکه«رویداد خلاق کارآفرینی با عنوان اسباب بازی» از محورهای برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی امداد فارس است، اضافه کرد: نخستین رویداد مجازی کارآفرینی از ابتدای مرداد ماه آغاز و علاقه‌مندان می توانند تا پایان مرداد ماه، در پیش رویداد و رویداد اصلی شرکت کرده و ایده‌های خود را ارائه دهند.

به گفته وی، اختتامیه رویداد نیز 4 شهریور ماه برگزار می شود.

مدیرکل امداد فارس، برگزاری سلسله رویدادهای کارآفرینی استانی و منطقه‌ای را به منظور آشنایی مددجویان با ادبیات کسب و کار، مراحل شکل‌گیری یک ایده تا تجاری‌سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی بیان کرد و افزود: این امر با هدف بسترسازی لازم برای راه‌اندازی طرح‌های استارتاپی و دانش بنیان صورت می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: تعداد 320 نفر از مددجویان فارغ‌التحصیل دانشگاهی و دارای ایده، شناسایی، مشاوره شغلی و غربالگری شدند که آماده حضور در این رویداد هستند و امیدواریم نتایج خوبی در این خصوص برای ایجاد اشتغال محرومان کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار