کتاب تبسم وصل رونمایی شد

تاکید وزیر دفاع بر ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

تهران (پانا) - آیین رونمایی از کتاب تبسم وصل (برگرفته از زندگی نامه شهید امیر حاج امینی) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی  و وحید حاج امینی برادر شهید امینی  در صنایع شهیدامینی مجموعه سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید وزیر دفاع بر ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با بیان این که شهداء ستارگان درخشانی هستند که عالم از وجودشان روشن است گفت: با این ستاره‌های درخشان می‌توان راه را پیدا کرد.

وزیر دفاع با تأکید بر تدوین زندگی‌نامه شهداء و تاثیر شگرف آن در جامعه یادآور شد: اگر جنبه‌های حقیقی شخصیت شهداء و نقششان در استقلال و اقتدار ملی به درستی ترسیم شود، آیندگان و نسل‌های آینده از آن به بزرگی یاد خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر حقیقت ناب شهید و فرهنگ شهادت در عرصه‌های مختلف در جامعه متبلور شود، پیش‌روندگی و اعتلای آرمان اسلام و انقلاب و پیشرفت‌های ملی بیش از پیش تضمین خواهد شد.

حاتمی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و نیز ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را یک تکلیف دانست و افزود: جامعه‌ای که در آن روح ایثار و شهادت نباشد، یک جامعه بی‌روح و بی‌حرکت بوده که به سرعت به سوی زوال پیش می‌رود.

وی ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهداء و ایثارگران، نگارش زندگی‌نامه شهداء و تلاش در جهت شناسایی شهداء و ایثارگران به نسل جوان جامعه را یک حرکت بسیار ارزنده و انقلابی خواند و یادآور شد: امروز معرفی اسوه‌هایی که با اهدای خون خود، استقلال، آزادی و عزت را برای نظام جمهوری اسلامی رقم زدند، حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار