آماده سازی و تجهیز بیمارستان‌های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آماده سازی و تجهیز بیمارستان‌های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی و تجهیز بیمارستان‌های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه عروم پزشکی شیراز، گفت: با توجه به روند رو به رشد تعداد بیماران کووید۱۹، نیاز به تخت‌های بستری بیشتر و استفاده از ظرفیت بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر به این بیماران، بیمارستان‌های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تجهیز و آماده خدمات رسانی شد.

«علی اکبری» افزود: در تحقق رسالت‌های تعریف شده و لزوم پشتیبانی همه جانبه از مصوبات ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه، به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و استفاده از تمامی امکانات موجود، با تمام توان نسبت به راه اندازی این مرکز در کمترین زمان ممکن اقدام شد.

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این خصوص گفت: آماده سازی و تجهیز بیمارستان های پشتیبان شماره دو و سه در شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان زیرمجموعه این مدیریت، اعم از کارکنان واحدهای انبار و تدارکات مرکزی، تاسیسات و خدمات و واحد حمل و نقل انجام شد و به همت زنجیره مدیریت واحد، در کمترین زمان ممکن، تجهیز و آماده سازی مراکز درمانی یاد شده محقق شد.

«علیرضا قاسمی» ابراز امیدواری کرد تا در راه ارایه خدمات درمانی مناسب به بیماران، گام کوچکی برداشته و هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن کروناویروس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار