دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری 605 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ دوشنبه 4 مرداد ماه، 605 نفر است .

کد مطلب: ۱۲۰۲۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بستری 605 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 160 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 85 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به اینکه اکنون 57 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 16 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 5 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 2 آقا با 80 و 50 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای مغزی و دیابت و 3 خانم با 87، 66 و 63 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، پوکی استخوان و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 115 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 86 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.
وی افزود: تا کنون 1390 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 63387 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار