پویش دانش‌آموزی میزبانی به توان میلیون همزمان با عید غدیر در سراسر کشور

تهران (پانا) - دبیر پویش میزبانی به توان میلیون از طرح میزبانی نوجوانان ایرانی از یک میلیون خانواده در ایام عید غدیر و اهدای غذا توسط کاروان‌های دوچرخه سواری دانش‌آموزان همراه با اجرای سرود شادانه غدیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش‌آموزی میزبانی به توان میلیون همزمان با عید غدیر در سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، وحید عظیمی دبیر پویش میزبانی به توان میلیون گفت: دانش آموزان همزمان با عید سعید غدیر و در هفته امامت و ولایت، باران نشاط و همدلی را در پویش میزبانی به توان یک میلیون به محله های سراسر کشور خواهند برد.

دبیر پویش میزبانی به توان میلیون هدف از اجرای این پویش ها را ترویج نشاط و شادی و روحیه همدلانه در جامعه از طریق مناسک سازی غدیر بر اساس سیره عملی و نظری اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود : این طرح از طریق نقش سپاری به دانش آموزان است که همزمان با عید غدیر با حضور دانش آموزان سراسر کشور و با همکاری مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) و دیگر مجموعه های فرهنگی برگزار می شود.

وی با تأکید بر طراحی پویش های غدیر بر اساس احادیث و سیره عملی اهل بیت(ع) اظهار داشت: این پویش بر اساس حدیثی از امام صادق (ع) که می فرمایند:« غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.» طراحی و نامگذاری شده است و در قالب مواسات و با یک مشارکت همگانی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

عظیمی با تشریح بخش های این پویش خاطرنشان کرد : در بخش مشارکت خدمت، سه گزینه توزیع غذا، پخت غذا در منزل و در بخش مشارکت مالی، دو گزینه انتخاب غذا برای علاقمندان موجود است و می توانند با انتخاب یک شهر، عیدانه ها یا نذورات خود را جهت توزیع در آن شهر تعیین کنند و یا به یک خدمت مومنانه غدیری در شهر بپردازند.

دبیر پویش میزبانی به توان میلیون گفت: تمام کمک های مردمی در بخش غذا کاملاً بهداشتی آماده اهداء می شود که توسط کاروان های دوچرخه سواری خادمین دانش آموز غدیر در بین خانواده های کم برخوردار محله های سراسر کشور در روز عید غدیر توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند برای مشارکت در این پویش با مراجعه به سایت میزبان غدیر به آدرس http://mizbaneqadir.ir/ در دو بخش مشارکت خدمت و یا مشارکت مالی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار