درسومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی محقق شد:

کسب 4 رتبه برتر کشور توسط 8 مربی پیش‌دبستانی خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خرسان جنوبی اعلام کرد 8 نفر از مربیان پیش دبستانی استان با ارائه آثار خود موفق به کسب 4 رتبه اول، دوم و برگزیده کشور شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب 4 رتبه برتر کشور توسط 8 مربی پیش‌دبستانی خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، پیش از ظهر امروز با بیان این خبر اظهار کرد: در عصر حاضر بحران هویت از جمله مهمترین بحرانهای انسانی و جوامع گوناگون به حساب می آید.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به‌خصوص کودکان دوره پیش‌دبستانی و باهدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی، به میزبانی استان فارس برگزار ‌شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، در 10 محور مقاله، فیلم کوتاه، پویانمایی، بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی، قصه‌خوانی، قصه‌نویسی، اجرای بازی‌های کودکانه در شرایط واقعی و قصه‌های قرآنی، ملی و بومی برگزار شد، عنوان کرد: در این همایش که بصورت مجازی برگزار شد، آثار مربیان پیش دبستانی و پژوهشگران استان مورد پذیرش قرار گرفت و حائز رتبه های برتر شد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بیان کرد: در محور مقاله، اثر مشترک محمدرضا قادری گسک، ابوالحسن حبیبی، ابراهیم رضائی، مجید قادری و صدیقه جمالی با موضوع:« تدوین اهداف و چارچوب برنامه درسی هویت محور در دوره پیش دبستانی بر مبنای اسناد بالادستی» به صورت ارائه شفاهی مورد پذیرش قرار گرفت، که در روز اول همایش ارائه شد.

وی با بیان این که اثر فاطمه خزاعی با عنوان «کشورم ایران» در محور بازی و یادگیری، موفق به کسب رتبه اول کشور شد، افزود: اثر دیگر وی با عنوان«نقاشی خدا» در محور قصه خوانی نیز رتبه اول کشور را بدست آورد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با اشاره به کسب رتبه دوم کشور توسط حجت آقائی با اثر«اقوام ایرانی»، تصریح کرد: اثر معصومه آزنی با عنوان«اتلومتلو» و «عروسک باران» به عنوان اثر برگزیده این همایش انتخاب شد.

به گفته واقعی، خراسان جنوبی علاوه بر حضور موفق در این همایش، در حوزه آموزش‌های مجازی دوره پیش دبستانی و تولید محتوای الکترونیکی حین سال تحصیلی و آموزش بازماندگان از دوره یک ساله، در تابستان سال جاری نیز جزو استان های پیشرو کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار