بازدید معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۰ از پایگاه‌های سنجش سلامت

تهران(پانا) -معاونت پرورشی و دست اندرکاران حوزه سلامت و بهداشت منطقه ۱۰ از پایگاه‌های سنجش بدو ورود به دبستان منطقه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۰ از پایگاه‌های سنجش سلامت

فاطمه حقانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۰، بهروز نعمتی زاده؛ کارشناس مسئول ابتدایی و شهناز مهتدی؛ کارشناس بهداشت از پایگاه های سنجش سلامت بدو ورود به دبستان منطقه ۱۰ بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که صبح روز دوشنبه ۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ از «دو پایگاه زعیمِ» و «زنده یاد فرهادی» و با هدف ارزیابی فعالیتهای حوزه سلامت و به ویژه سلامت جسمانی دانش آموزان در بدو ورود به دبستان انجام شد تمامی موارد از قبیل رعایت پروتکل های بهداشتی و ... مورد ارزیابی قرار گرفت و حقانی، معاون پرورشی منطقه ضمن ابراز رضایت از فعالیت های پایگاه های مذکور گفت: خوشبختانه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، همه ساله به منظور شناسایی و مداخلات به هنگام اجرا می شود و تمامی نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان ملزم به شرکت در این طرح هستند.

همچنین مهتدی، کارشناس سلامت و بهداشت منطقه ۱۰ بیان کرد در این پایگاه ها ضمن رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مصوبه وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در ارتباط با بیماری کووید ۱۹، مواردی مانند ارزیابی های بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی - حرکتی، اندازه گیری توده بدنی، قد و وزن، سلامت دهان و دندان، بیماری های پوست و مو و بیماری نیازمند به مراقبت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: بررسی وضعیت واکسیناسیون نوآموزان منطقه توسط مراقبین سلامت صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار