با حضور رییس مجلس دانش آموزی قم صورت گرفت

ارائه گزارش اقدامات مجلس دانش آموزی قم در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری

قم(پانا) - رئیس مجلس دانش آموزی استان قم در نشستی با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اقدامات و برنامه‌های این مجلس را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ارائه گزارش اقدامات مجلس دانش آموزی قم در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری

نشست جمعی از مسئولین هیئت های ورزشی و تشکل های جوانان و قهرمانان ورزشی استان قم، اعضای شورای ورزش و جوانان نهاد نماز جمعه و رییس مجلس دانش آموزی استان، امروز در آستانه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه، با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد.
در این نشست، نمایندگان جامعه ورزشی، دبیران سازمان های مردم نهاد، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و مجمع ملی تشکل های جوانان و دیگر اعضای شرکت کننده به بیان مشکلات، طرح ها و برنامه های حوزه فعالیت خود پرداختند.
حسین میزانی رییس مجلس دانش آموزی استان نیز با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت عظیم نوجوانان و جوانان در گسترش فرهنگ اسلامی - ایرانی، اظهار کرد: امروز دشمنان به اهمیت جامعه بزرگ دانش آموزی پی برده و برای ترویج اصول و مبانی تفکر غرب در ذهن دانش آموزان برنامه دارند.
وی تاکید کرد: ما نیز باید برای مقابله با اقدامات شوم دشمنان، تمرکز اصلی خود را بر روی مدارس و دانش آموزان متمرکز و با برنامه های سازنده، از آنها در برابر هجوم دشمنان در جنگ نرم مراقبت کنیم..
آیت الله حسینی بوشهری نیز در این دیدار، عنوان کرد: این که میبینم چنین جوانان پر تلاشی بعد از سپری شدن بیش از ۴۰ سال از انقلاب بزرگ اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) چنین خلاقانه و دغدغه مند به دنبال حل مشکلات جامعه اسلامی هستند، باعث مسرت و خرسندی است.
وی افزود: امام بزرگوار به درستی بیان نمود که سربازان آینده انقلاب اکنون در گهواره ها هستند و شما همان سربازان و مدافعان راه شهدا و انقلاب اسلامی در این زمانه پر التهاب و فتنه هستید.
امام جمعه قم گفت: همه شما وظیفه ای برابر شهدا دارید و باید در این راه با توکل بر خداوند در انجام وظایف خود کوشا باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار